Tidig tisdag

Jaha, så var man uppe och hoppar igen.

Bussen går 9.15 och är framme 10.55, i alla fall enligt tidtabellen. Känns lite läskigt måste jag erkänna, men kul. Hoppas bara att vädret blir bra. Enligt prognosen ska det bli 15 grader (18 enligt en annan sida), så det ska bli skönt med lite värme istället för kylan här uppe i bergen. Fast igårkväll var det hela 10 grader här också.

På tal om igår, maten var toppen. Jag delade en portion Patates Braves med Maria och så åt jag en sallad bestående av sallad, getost och massa frukter och russin. Jättegott! Osten var stekt eller något och smakade riktigt bra. Jag är alltid lite tveksam till getost eftersom min expertmamma inte är så förtjust i det. Varför, ja, det kan jag inte riktigt svara på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0