Feberkväll

Jag är 99% säker på att jag har feber just nu.

Halsen gör ont till tusen, kan knappt svälja längre, jag fryser, men är varm och har ont i kroppens alla delar, speciellt ryggen och huvudet, förutom halsen då. Feber, you're not welcome here! Jag har inte lust att sjuka ner mig.

Imorgon börjar dessutom arbetet på riktigt. Jag ska hämta barnen i skolan på egen hand vid lunch, fixa mat till dem och få iväg dem till skolan igen. Kommer antagligen gå kalas, men jag hade föredragit att vara hel och kry.

Så, därför är det med glädje jag säger god natt till världen och kryper ner långt under täcket (pyjamas + strumpor + långärmad tröja inkluderat, jag vill INTE frysa mer än nödvändigt inatt).

Natt, gör mig frisk!

Kommentarer
Postat av: Mammica

Aj då. Spanska basilusker är inte att leka med! Hoppas att det inte är influensa... Krya på dig!

2010-11-01 @ 22:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0