Gatumöte

Jag måste berätta en annan sak.

Varenda gång jag går upp till barnens skola (den där j*vla backen) så går jag förbi en man som arbetar på ett hus. Det har börjat bli lite småroligt/jobbigt att gå förbi så många gånger (sex gånger om jag inte får skjuts någon, plus att vissa dagar går jag med Erika där också!).

I början nickade vi väl bara lite till varandra, sen har det blivit småleenden och idag blev det ett hej med ett litet skratt. Kanske för att Dora skrek Hooooolaaaaaa!! till honom också. Hade han varit lite yngre hade det kanske kunnat bli intressant, vårt lilla gatuförhållande, haha, men tyvärr är han nog både gift och har egna barn, han är den åldern i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Lollo

hahah aah kunde det inte varit en snygg kille i 25-års-åldern liksom ;)

2010-11-06 @ 02:41:31
URL: http://lizinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0