Hej, hej, hej och hej på dig!

Hujedanemej, så mycket folk jag träffat idag.

Farfar, farmor, morfar, mormor, morbror 1 + fru och två barn och morbror 2 + fru och fyra barn. De var alla här och gjorde panallets, som jag förklarar vid ett senare tillfälle. Sedan åkte morbror 2 + familj iväg, och vi som blev kvar åt middag, fast jag fick stressa genom min och gå ifrån i förväg, för jag hade en annan middag att passa.

Och där träffade jag 14 nya människor, Erikas kompisar. Vi åt middag (nåja, jag åt inte så mycket) och sedan åkte vi in till stan igen (vi befann oss en bra bit utanför, i skogen) och gick till stans enda diskotek. Jag blev presenterad för en hel hög med människor under kvällen som säkert kommer heja på mig på gatan, men som jag inte kommer ha en aning om vilka de är. Spännande.

En händelserik kväll, som nu har nått sitt slut. Imorgon, måndag, är det fiesta, dvs röd dag, inte mer partaj, så då kan jag sova ut. Fast nu stinker jag rök. Det är ett stort minus för Spanien..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0