Utslagen

Det är helt otroligt vad en person kan sova mycket. Jag har sovit fram till 17 idag, med några få avbrott.

Jag är alltså sjuk igen.

I morse när jag vaknade kände jag det direkt. Magen som surrade och krampade och ville ta sig ut från mörkret där inne. Därför blev det ingen frukost, utan en lite längre visit inne på toaletten för både det ena och det andra. Superkul.

Lite vatten på det vid 11.30-tiden. Man vill ju inte torka ut.

Pratade lite med pappa på hans lunch, och sen sov jag mig igenom barnens lunch (Maria hämtade dem i skolan och skötte om dem), fram tills nu egentligen. Nästan lite skrämmande. Men så skönt.

Just nu är magen stabil och jag har till och med ätit ett par mariekex och försöker få i mig vätska i form av Aquarius så fort jag vaknar till liv.

Men den är situationen känns så otroligt jobbig. Jag vill ju inte vara sjuk och göra livet extra komplicerat för familjen.

Kommentarer
Postat av: Mammica

Stackare!

2010-11-22 @ 20:25:36
Postat av: Sara

Krya på dig!

2010-11-23 @ 14:36:45
Postat av: BK

Uppdatera snart!

2010-11-23 @ 21:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0