Vakna, det ringer

Goddag på er där ute i världen!

Jag blev väckt kl. 10.10 när hemtelefonen ringde, så då rusade jag upp och svarade lite yrvaket. Det var bara Mamma Maria som sa att en annan baskettränare (alltså inte han som jag pratar med på väg till barnens skola) skulle komma och hämta en sak.

Jag trodde att jag ställt mobilen på ringning kl 10, så det gjorde inget att hon väckte mig, eftersom jag ändå hade tänkt gå upp i vettig tid. Hade hon inte ringt så hade jag väl sovit fortfarande. Mitt sömnbehov är rätt stort.

Om tjugo minuter ska jag gå upp till skolan, som vanligt. Fast idag är vädret väldigt grått och tråkigt, och jag har inte alls lust att sticka näsan utanför dörren. Usch, jag hade mycket hellre stannat hemma och bara gosat ner mig i sängen igen.


Svar på Saras kommentar: Jag har ingen aning om Vintervit finns på IKEA här, jag skulle inte tro det. De brukar inte ha specialiteter där, bara vanlig mjölkchoklad. Och jag har en bra bit till IKEA, det finns två stycken i Barcelona men det tar 1,5 timme att köra dit med bil, och åker man buss tar det minst 2 timmar. IN till Barcelona. Sen ska man ju ta sig UT till IKEA också, så det blir nog ingen svensk choklad förrän jag kommer hem igen.


Kommentarer
Postat av: Sara

Sorgligt! =( Men du kanske kan hitta spansk choklad annars? ;)

2010-11-19 @ 14:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0