Bailando

Då var det dags för att krypa till kojs igen, men bara 4,5 timmar, för klockan åtta ringer mobilen och väcker mig. Vi ska nämligen till Berga och lyssna på när ungarna sjunger. Kommer säkert bli trevligt, men frågan är om jag lyckas hålla mig vaken.

Kvällen blev faktiskt väldigt lyckad. Jag träffade massa folk jag känner, vilket var kul, plus att det var mer folk än vanligt på diskoteket. Jag träffade fruktkillen också, men han dansade ingenting utan stod bara utanför med sitt gäng. Men nu vet alla vem jag är, för jag grattade födelsedagsbarnet och allt. Måste ju göra ett bra intryck, fast risken finns att jag gjorde ett lite halvt förvirrat intryck av bara farten.

Men, men, huvudsaken är att vi hade kul, och det hade vi! Jag och Maya rockade dansgolvet och jag försökte få henne att svänga med i lite bugg, men det gick sådär. Nu ska jag i alla fall sova som sagt. Natti natti på er!

Nästa vecka är det för övrigt tillfälligt planerat så här: Torsdag, fest i Vic. Fredag, fest i Barcelona. Lördag, fest i Manresa. Det gäller ju att utnyttja sin sista helg, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Mammica

Hmmm. Så du kommer alltså hem och sover en vecka i sträck?

2011-04-10 @ 14:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0