Mot Girona!

Nu bär det snart av mot Girona. Hela tjocka släkten ska med, eller ja, det är egentligen bara mormor ska med.

Eftersom vi har en ny gigantisk bil får vi plats alla sju i den. Hoppas jag. Felip måste sätta in ett extra säte först, och förhoppningvis går det bra.

Det ska i alla fall bli jättekul att få åka till Girona och utforska stället. Jag har inte pluggat på speciellt mycket om stan, men jag har i alla fall en beskrivning på hur stadsrunturen brukar gå. Och varmt ska det bli! 24 grader säger två internetsidor, vilket innebär att det kommer vara ännu varmare i solen. Tjohooo!

(Och Anonym, jag svarar på din fråga så fort jag har tillfälle.)

Kommentarer
Postat av: Mammica

Låter trevligt! Skicka hit lite sol och värme också. Det är dimmigt och grått här hemma och termometern har orkat nästan upp till +10°...

2011-04-02 @ 12:10:44
Postat av: B

Tjocka släkten eller tjocka mormor?

Förresten blir man tjockare i värme än i kyla. I kyla får man mer av det bruna fettet som förbränner kalorierna, och då behöver man mindre värme och får mer brunt fett och behöver mindre värme och får mer brunt fett och behöver mindre värme och heter Erik!

2011-04-02 @ 23:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0