Sol, sol, sol

Herrejössanes. Jag kan bara inte sluta prata om vädret, förlåt om jag gör er avundsjuka där hemma! Men jag svettas halvt ihjäl och då går jag numera runt i ett par vita, tunna capribyxor som är tio storlekar för stora, och ett linne. Varmt!

Termometern som sitter gömd i en skuggig buske visar på 24 grader, så ja, det är minst 30 grader i solen. Förhoppningvis hinner jag bli snyggt pepparkakslik innan jag kommer hem. Det enda jag måste tänka på är att dricka himlans massa vatten, annars lär jag få solsting av bara farten. Men sedan ett bra tag tillbaka bär jag alltid med mig två vattenflaskor, en till barnen och en till mig själv.

Och nu ska jag upp och hämta ungarna i skolan igen. Tjipp och hej!

Kommentarer
Postat av: Lollo

hehe man kan inte annat än gilla vädret!

gick ut imorse vid 8:30-tiden, då var det rätt ok, skönt med jacka.

klockan 12 är det så varmt att man vill inte ha mer än tshirt. ahhhh man vill ju inte åka hem när man har det här vädret i april!

2011-04-07 @ 18:50:23
URL: http://lizinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0