Bank i skallen

Det var på tiden att jag fick en släng av huvudvärk också, var trots allt ett tag sedan nu. Det började innan min lektion, men då var det inte så farligt, och jag i min blåögda naivitet trodde det skulle gå över.

När jag kom hem hade huvudet i det närmsta expolderat, men ändå stod jag ut med att äta middag med familjen och deras oljud. Så fort jag hade tillfälle sprang jag dock upp på rummet, släckte lampan och ringde Mammica på Skype. Och nu ligger jag här i mörkret och funderar på att även stänga av datorn och vila på riktigt.

Imorgon kommer städerskan som vanligt, och jag har planerat att hinna duscha innan hon kommer. Klockan 9. Kan bli lite jobbigt om jag inte sover nu och vilar skallen.


Kommentarer
Postat av: Mammica

Jag vaknade med lite huvudvärk idag efter en kort men jobbig arbetsvecka. Den hårda vägen har jag lärt mig att huvudvärken som till en början är ganska oförarglig inte går över av sig själv. Jag har många gånger trott och hoppats att den skulle det men istället gått i däck alldeles efter några timmar. Så en eller två tabletter i tid kan rädda dagen utan migrän.

Synd att du fått detta trista arv efter mig :-(

2011-01-28 @ 16:12:50
Postat av: B

Bättre idag hoppas jag.

2011-01-28 @ 20:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0