Mycket bättre

Idag har jag mycket bättre än igår. Fram till ungefär klockan tre igår eftermiddag var magen verkligen kass. Usch och fy för det, plus att alla mina krafter gick ur mig. Därför var jag helt orkeslös resten av dagen även om toabesöken blev färre, men som tur var kunde Maria hämta och lämna barnen igår.

Vilket hon alltså inte behövt idag. Skönt att må bättre så snabbt.

Ikväll har jag varit på min katalanska lektion. Jag har faktiskt inte glömt bort speciellt mycket, men nu har jag bestämt mig för att lägga på ett kol och prata mer katalanska här hemma. Vi ska nämligen ha examenstest den tredje och åttonde februari och jag måste få maxbetyg. Gör jag inte det blir jag arg på mig själv, så därför blir det pluggeliplugg fram till dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0